طراحی سایت و سئو تخصصی

مجموعه تخصصی سئوشید طراحی سایت و سئو تخصصی را با بهترین قیمت انجام می دهد و علاوه بر این خدمات محصولاتی ویژه در این رابطه به شما کاربران ارائه می کند. طراحی سایت و سئو تخصصی سئوشید با تخفیف ویژه ای از سوی مجموعه ما همراه می باشد. حال در اینجا می خواهیم درباره سئو داخلی و خارجی مطالبی مهم را برای شما عزیزان شرح دهیم. سئو داخلی و سئو خارجی سایت مکمل یکدیگرند ولی فرق این دو در این است که سئوی داخلی به تولید محتوا و کدهای HTML و تمامی فرایندهای داخلی مانند این مربوط می شود و روندی است که نتیجه حاصل از آن کاملا در دست شما می‌باشد و قابل کنترل می باشد. ولی سئوی خارجی شامل بک لینک ها و سایر منابع خارجی هستند و تمامی فرایندهایی که در جهت بهبود و رتبه بندی در خارج از سایت انجام می شود. در مجموعه طراحی سایت و سئو تخصصی ابتدا بر اساس سئو داخلی انجام گرفته و سپس راهبردهای مورد نظر برای سئو خارجی در پروسه انجام قرار می گیرد.

در سئوی داخلی سایت تمام جنبه‌های صفحات سایت توسط وبمستران گوگل در نظر گرفته می شود. همه فاکتورهای داخلی در کنار همدیگر به سئوسایت منجر می شود، برخی ها به اشتباه فکر می کنند با بهینه کردن چند مورد سئوسایت انجام می گیرد. الگوریتم‌های گوگل سالانه در حال به روز رسانی هستند، یکی از عوامل عمده تأثیرگذار در سئوی داخلی، ارتباطات است. چه مقدار صفحه شما به جستجوی انجام شده مربوط می شود؟ سیاست‌های شما در مرتبط کردن مقاله‌های سایت چگونه بوده است؟ استراتژی سئو سایت باید به گونه ای باید باشد تا عبارت هایی که نزدیک به هم هستند، برای یک کلمه کلیدی را پوشش دهد. شما فقط چندثانیه وقت دارید که کاربران را تحت تأثیر صفحات وبسایتتان قرار دهید تا با آن ارتباط بگیرند. هر چند در گوشی‌ها این زمان بسیار کمتر است و زیر ۵ ثانیه در پلتفرم‌های موبایل فرصت اولیه برای جلب توجه کاربران وجود دارد. طراحی سایت و سئو تخصصی سئوشید تمامی این استراتژی ها را پوشش می دهد.

سئو سایت در حقیقت یک علم روانشناسی می باشد. شما باید با استفاده از این روش تعامل خوبی با کاربران ایجاد کنید. در طراحی سایت و سئو تخصصی تمامی روش های به کار رفته برای ایجاد تعامل خوب با کاربر می باشد. هرچقدر که بستر تعامل با سایت بیشتر باشد، کاربران زمان بیشتری را در وب‌سایتتان سپری می‌کنند. تعامل کاربران است که به صفحات وبسایت شما معنا می بخشد. اگر طراحی سایت و سئو تخصصی به درستی انجام شود، شاهد افزایش بازدید، بالا رفتن ترافیک و گسترده‌تر شدن کسب و کارتان و ایجاد کانال فروشی گسترده در فضای مجازی خواهید شد.

زمانی که در حال خواندن فاکتورهای مربوط به سئو داخلی هستید، پیشنهاد می کنیم، قلم و کاغذی در دست داشته باشید و این نکات ضروری و مهم را یادداشت کنید، و سایت خود را با این فاکتورها مقایسه کنید. بدنه و ساختمان سایت را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید که تا چقدر بهینه عمل می کند. در طول زمان ممکن است که فاکتورهای سئو سایت دستخوش تغییرات زیادی شوند، شما برای طراحی سایت و سئو تخصصی باید با به روز ترین فاکتورها تعامل خوبی برقرار کنید.

تگ عنوان

این فاکتورها در طراحی سایت و سئو تخصصی سیگنال هایی مثبت برای سایت شما از سوی گوگل ایجاد می کنند.در یک صفحه HTML تگ های مختلفی وجود دارند. یکی از تگ های مهم تگ عنوان صفحه است. عنوان چیزی است که کاربران در موتورهای جستجو در نتایج طبیعی (SERP) و تبلیغاتی می‌بینند و گوکل با استفاده از این تگ موضوع صفحات شما را درک میکند. در طراحی سایت و سئو تخصصی سئوشید این تگ کاملا بهینه شده و دستورالعمل هایی ویژه در جهت این کار تعبیه شده است.

برای بهینه کردن این تگ باید کلمه کلیدی در آن وجود داشته باشد. بهتر است که کلمه کلیدی به عنوان اولین کلمه استفاده شده در این تگ باشد. یکی دیگر از موارد مهم در این تگ طول آن است. نباید دارای تعداد زیادی کلمه باشد. در سال 2020 یکی از آپدیت های جدید این است که در این تگ نباید بیش از حد از کلمه کلیدی استفاده شود، زیرا در این صورت گوگل مصنوعی بودن تگ شما را شناسایی کرده و اسپم خواهید شد. یکی دیگر از فاکتورهای بهینه کردن این تگ استفاده از تایتل هایی جذاب می باشد به شرطی که در آن کلمه کلیدی نیز آورده شده باشد.

تگ توضیحات

تگ توضیحات، یک متن خلاصه‌ شده از یک صفحه می باشد که اگر درست بهینه شده باشد، گوگل آن را در لیست نتایج خود قرار می دهد. درحالی‌که این مورد، یکی از فاکتورهای مهم در سئو داخلی محسوب می شود. در طراحی سایت و سئو تخصصی سئوشید این تگ نیز مانند تگ تایتل به درستی بهینه خواهد شد. توجه داشته باشید که اگر این تگ درست بهینه شود، سیگنالی مثبت برای صفحه شما در پی خواهد داشت، ولی یکی از اهداف سئو افزایش فروش محصولات در سایت است و یک متای خوب در لیست نتایج گوگل، می‌تواند کاربران گوگل را جذب خود کند و در نتایج جستجو و افزایش نرخ کلیک بیشتر با احتمال تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری (نرخ تبدیل) ایجاد کند.

البته این احتمال هم هست که گوگل در آینده توضیحات سفارشی را حذف کرده و گزیده‌ای از محتوای صفحه را جایگزین آن کند، به هر حال این تگ در طراحی سایت و سئو تخصصی باید به خوبی بهینه گردد. در ابزار سرچ کنسول گوگل شما توانسته متای توضیحات در آدرس های مختلف سایت خود را به راحتی پیدا و رفع کنید. در سال های 2016 گوگل طول توضیحات متا را برای دسکتاپ و موبایل افزایش داد. برای دسکتاپ، کاربران تا 200 کاراکتر را ببینند، درحالی‌که در موبایل آن‌ها تا 172 کاراکتر را مشاهده می کنند.

تگ های H1 تا H6

یکی دیگر از فاکتورهای طراحی سایت و سئو تخصصی استفاده از این هدینگ ها می باشد. یک صفحه HTML باید چندین تگ heading که شامل h1 تا h6 می باشد، داشته باشد. مهم‌ترین تگی که در یک صفحه باید به کار رود، تگ h1 است. در یک صفحه فقط یک تگ h1 باید وجود داشته باشد. اما می‌توانید از تعداد دلخواهی تگ‌های h2 و h3 در صفحه استفاده کنید. از این تگ ها به‌عنوان subheading استفاده می‌شود. در طراحی سایت و سئو تخصصی سئوشید تمامی صفحات فقط یکبار باید از تگ h1 استفاده کرد. تعدادی هم که برای تگ های h2 تا h6 در نظر می گیرید، نباید زیاد باشد. سعی کنید در تگ h1 از کلمه کلیدی استفاده کنید. برای تایتل ها از عبارات جذاب استفاده کنید. در تگ های h2 تا h6 سعی کنید از کلمات کلیدی خود استفاده کنید. از هدینگ ها (heading) به‌منظور نمایش دادن بخش‌های مختلف صفحه استفاده کنید.


... page1 - page2 - page3 - page4 - page5 - page6 - page7 ...